About

Hi everyone! I’m Eleonora. I define myself  a curious cat: I find inspiration in art, animals and nature, food, advertising, fashion and travels.  I don’t feel like this blog has a main subject – at least for now – and I would like this to be a melting pot of the things I love.

You will findfashion tips, inspiration post, photos, reviews and travels stories.

I’m very passionate about art and communication, this is why I’m studying “Communication in the market of art” in Milano, a city full of places that I love. I grow up in Sardinia in a little village not too far from the sea. I was very lucky: I spent a lot of time at the sea,  surrounded by a savage nature, in addition I had cats and one dog in my garden… and I raised several butterflies!

Currently, I’m based in Italy: between Milano and my sardinian home.

Thank you so much for reading!

________

Mi chiamo Eleonora e mi piace definirmi “un gatto curioso”. Trovo ispirazione nell’arte, negli animali e nella natura, nel cibo, nelle pubblicità, nei viaggi e nella moda. Per ora questo blog non ha un argomento definito, e mi piace pensare che possa essere un contenitore di tutte le cose che mi piacciono.

Quindi troverete post più modaioli, talvolta ironici, foto, recensioni di posti dove sono stata e diari di viaggio.

Le due cose che più mi interessano sono arte e comunicazione, infatti studio “Comunicazione nei mercati dell’ arte” a Milano, città che adoro. Sono cresciuta in Sardegna in un piccolo paese non troppo lontano dal mare, sono stata molto fortunata: ho passato molto tempo immersa in una natura ancora selvaggia e nel giardino di casa mia ho allevato dei gatti e un cane, oltre ad alcune farfalle.

In questo momento vivo in Italia, tra Milano e la mia casa in Sardegna.

Grazie per aver speso del tempo a leggere la mia bio!

For any issue write to eleonora.casuATgmail.com

Leave a comment